top of page
Kamillah Strandville.jpg

VA MATCHMAKING

Søger du hjælp til daglige administrative opgaver eller til mere komplekse projektledelse - så kan jeg guide dig til den perfekte kandidat.

Vil du frigøre mere tid, øge produktiviteten og fokusere på det, du brænder for? Så lad os sammen finde det rette match.

HVORDAN KAN EN VA HJÆLPE

Er det tid til at uddelegere opgaver?

ER DU SOLO SELVSTÆNDIG, HAR DU EN VIRKSOMHED I VÆKST ELLER NYOPSTARTET - ELLER HAR DU BRUG FOR EN TIL AT HJÆLPE MED AT GRIBE BOLDENE I HVERDAGEN?

 

SÅ KAN JEG HJÆLPE DIG.

En virtuel assistent, VA, personlig assistent, freelance PA - kært barn har mange navne. 

Fælles for alle betegnelserne er, at vi kan hjælpe med at få hverdagen til at glide og være en støtte og hjælp.

Et samarbejde handler om meget mere end blot løsninger på praktiske opgaver, det handler om tillid og kemi. En virtuel assistent bliver lukket helt ind i styrehuset og derfor er det vigtigt, at der er udviklet en tillid og tro til hinanden, for at det kan føles trygt.

 

Derfor anbefaler jeg altid at starte et samarbejde op, med en enkelt opgave (eller et klippekort), for at lære hinanden at kende og for at kunne udvikle samarbejdet i et naturligt tempo. 

I takt med, at jeg støtter flere og flere i rejsen som virtuel assistent, så udvider min database af VA´er også.
 

Så står du og har brug for ekstra tid i hverdagen, brug for at få løst konkrete administrative opgaver eller savner du den betroede medarbejder i din virksomhed, som du ved, altid løser tingene som aftalt - så er du hjertelig velkommen til at kontakte mig - så guider jeg dig i retningen af en mulig kandidat. 

Er du i tvivl om hvordan en Virtuel Assistent (VA) vil kunne hjælpe og hvilke opgaver du ønsker hjælp til, så tilbyder jeg en kort snak, hvor jeg kan fortælle om opstart af et samarbejde og hjælpe med at stille ind på dine ønsker og behov.

Du udfylder et spørgeskema inden vi mødes, så jeg kan forberede mig på dine behov.

Efter vores snak, sender jeg dig en opsamling og en mail med link til 1-3 kandidater, du selv kan tage kontakt til. 

KERNEKOMPETENCER

Få styr på alt på en gang

En virtuel assistent kan hjælpe med et hav af opgaver, og være din daglige støtte, sparringspartner og hjælpe med at skabe struktur og overblik.
Herunder er et lille udpluk af opgaver, som en VA kan løse. 

Men i bund og grund, er det kun fantasien der sætter begrænsningen for, hvad en assistent kan hjælpe med - og spørger du mig, handler det mere om kemi og samarbejde, da de fleste færdigheder kan tillæres hos de kandidater jeg har i min database. 

 

Det kræver dog naturligvis at der er et fundament at bygge videre på, og netop derfor støtter og hjælper jeg kommende virtuelle assistenter.

1

GRAFISK OPSÆTNING AF BILLEDER OG MATERIALE, HERUNDER SOME

2

PROJEKTSTYRING I FORBINDELSE MED LANCERING 

3

CONTENT UDARBEJDELSE OG PLANLÆGNING 

4

PODCASTOPSÆTNING, HERUNDER REDIGERING AF LYD

5

VIDEOREDIGERING TIL SOME OG MARKEDSFØRING

6

KUNDESUPPORT VIA MAIL, SOCIALE MEDIER OG TELEFON

7

KALENDERSTYRING MED OVERBLIK OG KOORDINERING

8.

BOGFØRING, BILAGSHÅNDTERING OG MÅNEDLIG AFSTEMNING

9.

FAKTURERING OG OPKRÆVNING - SAMT OPFØLGNING

10.

OPDATERING OG UDVIKLING AF HJEMMESIDE

HAR DU BRUG FOR HJÆLP?

Jeg hjælper dig med at finde et match

Strandville.jpg

Jeg har igennem de seneste 5 år, arbejdet som virtuel assistent, og gør stadig, men bruger mere og mere af min tid, på at støtte andre i deres rejse mod en karriere som VA. Det betyder også, at jeg efterhånden har et bredt netværk og indgående kendskaber til forskellige profiler og kompetencer.

 

Jeg vil elske at hjælpe jeg med at matche dig op med din rigtige kandidat. 

Min ydelse koster 395 kr. + moms, og jeg hjælper med at forstå din virksomhed og dine behov, samt jeg kan give gode råd til at starte et samarbejde op.

Disclaimer

Jeg kan ikke garantere at der vil være et match mellem dig og en mulig kandidat.
Men jeg kan garantere dig, at jeg gør mit ypperste og hvis vi ikke finder den rigtige i første forsøg, så er der altid flere muligheder. 

  • Hvad er forskellen på en virtuel assistent og en personlig assistent?
    Mens en personlig assistent ofte arbejder fra dit kontor og kan håndtere fysiske opgaver, opererer en virtuel assistent remote og kommunikerer digitalt. Dette giver større fleksibilitet og adgang til globalt talent uden begrænsningerne ved geografisk placering. Ofte kan man indgå aftaler omkring, om man mødes fysisk eller arbejder remote - måske en blanding.
  • Hvordan kan jeg bruge en virtuel assistent?
    En virtuel assistent kan håndtere en bred vifte af opgaver, fra administrative funktioner som e-mailhåndtering og kalenderplanlægning til mere specialiserede opgaver som content management, grafisk design, kundeservice og endda bogføring. Alt afhængigt af dine behov kan en VA være en alsidig ressource for din virksomhed.
  • Hvad er forskellen på en virtuel assistent og en studentermedhjælper?
    En studentermedhjælper er ofte ansat for kortere perioder og kan have begrænset arbejdstid på grund af studier, mens en virtuel assistent er en professionel, der er dedikeret til at assistere dig på mere fast basis. VA'er har typisk en bredere vifte af erfaring og færdigheder, som kan tilpasses dine virksomhedsbehov og derudover gør deres erfaring, at de tager et naturligt ansvar og dermed letter hverdagen. Et samarbejde handler utrolig meget om kemi og tillid, og som virtual assistent er vi eksperter i at tilpasse os kundernes behov og ønsker. Vi har personlige færdigheder og forståelse, og kan derfor tilpasse arbejderopgaver og procedure den enkeltes behov.
  • Hvordan ved jeg, at jeg vælger den rigtige assistent?
    Jeg anbefaler altid at starte med ud en enkelt opgave eller et klippekort. Det giver begge parter tid og ro til, at lære hinanden at kende og her udviklet samarbejdet naturligt. Det er også vigtigt at have en klar kommunikation om forventninger og behov fra starten, og løbende evaluere. Et samarbejde handler utrolig meget om kemi og tillid, og som virtual assistent er vi eksperter i at tilpasse os kundernes behov og ønsker.
  • Hvordan starter jeg et samarbejde op bedst muligt?
    Det handler om at have en gensidig forståelse for, hvordan man arbejder og kommunikerer sammen. Etabler klare kommunikationskanaler og regelmæssige check-ins, og vær åben for feedback. En struktureret onboarding-proces er nøglen til et vellykket samarbejde. Jeg kan også bookes i denne proces og være med til oplæring og hjælpe med at få gode rutiner og vaner etableret fra starten. Ønsker du min sparring i opstarten af et nyt samarbejde, er du velkommen til at booke en 60 min session, hvor vi kan lægge en plan sammen. Jeg giver dig konkrete tips og råd, og idéer til systemer der kan bruges.
  • Kan du hjælpe med opstart og oplæring af assistent?
    Absolut, jeg forstår vigtigheden af en glidende overgang og effektiv integration af en VA i dit team. Jeg kan tilbyde støtte gennem onboarding-processen og give råd og materialer til at hjælpe med træning og tilpasning til dine virksomheds specifikke behov. Du kan booke en session til hjælp og sparring. Ønsker du at jeg skal oplære din assistent, eller være tilgængelig på sidelinjen, kan du sende mig en mail og jeg laver et tilbud specifikt til dit behov.
  • Hvordan får jeg afdækket mine behov for hjælp?
    Jeg kan hjælpe dig med, at få afdækket dine behov og opgaver der kan uddelegeres. Det kan være alt fra hjælp til overblik, planlægning, tidsstyring, organisering og prioritering af opgaver. Det kan også være opgaver som grafisk udarbejde, teknisk opsætning og hjælp mv. Jeg har et stort kendskab til, hvorledes man nemmest kan få støtte og hjælp. Send mig en mail, så kan vi tage en snak om dine behov for hjælpe og hvorledes jeg kan støtte.

Har du et spørgsmål du ikke har fået svar på ovenstående, så send mig hjertens gerne en mail, så skal jeg være behjælpelig. 

bottom of page